دوستی

!!!دوستت دارم!!!

دوستی

!!!دوستت دارم!!!

این وبلاگ کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی است و با توجه به قوانین اسلامی توسط امیر حسین غلامپور برای چت کردن دوستان ساخته شده است.

LI MIN HOO

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
...Amir ...

نظرات  (۱۸۶)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۰ آرمین شوقی
سلام
علیک
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ آرمین شوقی
حالا بهتر شد
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۳ آرمین شوقی
پس اینا کجا رفتن
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۳ زندگی رویایی
ن خیر
پاسخ:
چراااا؟
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ مرجع تقلید~
اووووووف بهتر شد.
پاسخ:
وقتی پر شد بازم همین کارو میکنم
سلامی مجدد چرا این کارو کردی
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۹ آرمین شوقی
6نفر الان تو سایت حاضرن پس چرا هیچ چیز نمیگن!!
من الان انرژی دارم چی بگم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۱ آرمین شوقی
پیام زیاد بود
ارمین پست جدید که نزاشتی
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۲ آرمین شوقی
فکرش کنم چی بذارم عصری میگذارم.تو پیشنهادی نداری
عکس نوشته بزار خنده دار باشه
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ آرمین شوقی
یکی پیدا میکنم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۷ آرمین شوقی
پس چرا پیام نمیدید همتون که انلاین هستید
این نازی الان میاد سایت احسان بود  راسی عارفه چه سوتی دادی زود بگووووووووووو
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۱ مرجع تقلید~
اقامن یه گه خودم خواستم اینو راهنمایی کنم.مریم بخدامن منظوری نداشتم.
کی قصد تمرین ریاضی دارید
درباره چی حرف میزنی نازی اگه واسه احسانه اصلا وللش
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۰ مرجع تقلید~
ازامشب.

من میروم ز اینجا
بای
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۵ آرمین شوقی
بای
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۶ آرمین شوقی
برا همیشه رفت یا بازم میاد؟
ن بابا میام ولی الان میرم بخوابم خستم بای
سلام
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۴ آرمین شوقی
سلام
علیکم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۱ آرمین شوقی
خوبی
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۲ آرمین شوقی
کجا رفتی؟
hi
ممنون   ارمین دارم با پسر چت میکنم از خنده مردم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۴ آرمین شوقی
کدوم پسر؟؟؟؟هاااان.
دوست پسر داری نه؟ مریم
من گه بخورم دوس پسر داشته باشم  بهت میگم بعدا ارمین
من اینو  به زنجیر میکشم
رفتید
خب الان بگو
تهی شب میگم
میگم الان یگو
چته تو بزار بعدا به تو یکی حتما میگم
خب از کجا بگم
تهی
جونم
از کجا بگم
همین جا رو بگو
عیدتون مبارک
حالا فهمیدی حسین
اره

 الان عصبانی هستی؟
واسه چی  نه بابا  وقتی گفت شوهر نمیخوای کنی انقد خندیدم
امتحانتو خوب دادی
اره مریم
میشه یکم زودتر جواب بدی خب خداروشکر
تو تلگرام هستم 
ای نامردا منم میخوام
خخخب نصبش کن 

اخه میدونی تبلت اجیم خراب شده گوشیم دستشه تا امتحانام تموتمشه بعد که بابام تو تیر براش خرید ازش بگیرم
من برم تو تگلرام جواب بدم بعدش میام
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۶ مرجع تقلید~
برنامه الکیه به درد نمیخوره.
باش
تهی برگشتی بگوهمینجاها هستم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۴ مرجع تقلید~
مریم به زرشک نگو که من کی هستم تاهنگ کنه خیلی مردم ازاری کیف میده.
چرا بهش میگی زرشک
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۸ مرجع تقلید~
یارو خودش میگه زرشک همش منم بهش میگم زرشک.
خخخخخخخخ ادامه بده بیا باهاش کل کل کنیم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ آرمین شوقی
سلام
سلام برادر ارمین قربون دستت این نظر منو داستانه رو پاک کن
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۶ آرمین شوقی
باش
مقسی
شلام
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۹ آرمین شوقی
شلام برادر حاج اقا تهی
حاج اقا پدرته
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۰ آرمین شوقی
فحشت خب ندادم دلتم بخواد حاج اقا بابات باشه
حاج اقا بابا بزرگ منه
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۲ آرمین شوقی
بسلامتی. تهی مثل این باش ببین افتخار میکنه بابا بزرگش حاج اغاس
 اره بابا بزرگم حاجی بیا این همه افتخار یاد بگیر حسین
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۴ آرمین شوقی
خودم یادش میدم ...
خب میسپرمش به خودت ارمین
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۳ آرمین شوقی
اوکی
حالا ک هیچی نگم بهتره
چرا حسین ؟؟؟؟؟ توهم یه چی بگو
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۱ آرمین شوقی
حسین تو اختیار داری هرچی میخوای بگی بگو...
رفت سال دیگه میاد
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۵ مرجع تقلید~
مریم داره برات تومار مینویسه هه

هه
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۳ آرمین شوقی
خوبی نازی
حسین رفت فکر کنم نازی حالا حالا جواب نمیده
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ مرجع تقلید~
شکرخدا خوبم.چیشد یکی حال مارو پرسید من برم نماز شکربجابیارم.
مگه میدونی چند رکعتیه
تو باید بدونی که انقد مسجد میری
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۹ مرجع تقلید~
هه من مرجع تقلیدماااا تمام نمازا رو بلدم دو رکعته.
بزن دس قشنگه رو به افتخار نازی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۶ مرجع تقلید~
بعدشم من الان ۶،۷ساله پشت احکام هستم ولی تا مرحله شهرستان بیشترپیش نمیرم.ههه
هرگونه سوال درباره احکام میدونم همه ازمن سوال میکنن بخدا.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۶ آرمین شوقی
نمازای مستحبی دو رکعتی هس
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۷ مرجع تقلید~
اره دیگه.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۷ آرمین شوقی
منم تمام رساله رو خوندم سوالی ندارید
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۸ آرمین شوقی
فعلا بای دیشب اصلا نتونستم بخوابم فقط دو ساعت خوابیدم خوابم میاد بای.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۰ مرجع تقلید~
حاج اقا شوقی من یه سوال دارم ایا میشه مرجع تقلیدتو عوض کنی؟؟
بر عکس دنیایی ارمین
فکر نکنم چون باید بمیره تا بتونی عوضش کنی بدیش اینه همشون رقصو حرام کردن اه
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۳ مرجع تقلید~
مریم اتفاقا شنیدم رهبر که مرجع تقلید هست میگن رقصو حرام نکرده هه
اون واسه شوهر حرام نکرده مثلا خواستم برقصم حتما باید شوور کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۹ مرجع تقلید~
اره دیگه من دراین موردبعدا بامرجع تقلیدا صحبت میکنم که حلالش کنن.
قربونت برم نازی جوووووووووووووووونم
آرمین اگه هستی بیا تو وات ساپ کارت دارم
من خوابم نمیاد شما چی
منم یه کمی خواب میاد
یالا پاشین نماز صبح بخونین
ارمین یه پوستی ازت بکنم منو میزاری سر کار نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه پررو فردا میام برات میگم
به به مریم تو بیداری
من برم یه کوفتی بخورم دیگه میرم میخوابم
تو دیگه مثه من شدی ک شبا بیداری
تازه یادم اومد غذا نخوردم    منم برم بخوابم با اجازتون  دیگه باید بگم صبح بخیر به جا شب بخیر
بعدازظهر تا 6 خواب بودم
هیچ کس نیس :(((((((
سلام من هستم 
تازه از خواب پاشدم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰ آرمین شوقی
سلام
بترکی دیشب خودمو کشتم تا خوابیدم اونم تا 8 و نیم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱ آرمین شوقی
من که ساعت 4:30بلند شدم تا الان داشتم فیلم جومونگ دانلود میکردم
ارمان عکس دختره بود اونروز گذاشتی  من غک کردم واقعا عشقته بعد فهمیدم بع  عکس خدا میدونه کیو گذاشتی میخواستم بکشمت
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۹ آرمین شوقی
عشق کجا بود بیخیال میخواستم سرگرمتون کنم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۰ آرمین شوقی
من اگه عشق داشتم که عکسشو به شما نمیدادم
من خیلی سادم میدونم  اشکال نداره ما رو خر فرض کردی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۱ مرجع تقلید~
تقصیرمن بود مریم ببخش.
واسه چی عزیزوم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۶ مرجع تقلید~
من گفتم بگو این عشق منه این دختره بازیگره.هه
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷ آرمین شوقی
اشکال نداره باید ازم تشکر هم کنید سر گرمتون کردم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۸ آرمین شوقی
و همچنین از نازی که پیشنهاد داد
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۰ مرجع تقلید~
کلا من ازسرکارگذاشتن ومردم ازاری خوشم میاد.این ازنظرمن حلاله مریم.
بچه ها یه سوال دارم ؟
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۷ مرجع تقلید~
بپرس که باید رفع زحمت کنیم.
293؟

کسی بلده بگه
چی میگی حسین
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۳ مرجع تقلید~
مریم ای چی میگه؟؟؟من گیج شدم!!!این سواله اگه ریاضی هس من شرمنده اخلاقتم.
وللش این خل وضعه
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۵ آرمین شوقی
شاید اخر شماره باشه!!!
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ آرمین شوقی
حسین منظورت چیه؟
آرمین شماره اخر نیست
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۹ مرجع تقلید~
شاید شماره اتش نشانی یا اورژانس باشه من نمیدونم.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۹ آرمین شوقی
پس چیه خب بگو
واقعا کسی بلد نیست بگه
ینی تونسی
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۲ آرمین شوقی
نه بگو خب فارسی حرف بزن ما که نفهمیدیم
نپه ترکی حرف زدم 

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۵ مرجع تقلید~
شماها نمیفهمید فقط من که لرم حالیم میشه ههه
عجب خلاقیتی حسین اقا.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ مرجع تقلید~
بع چرا حذفش کردی داشتم بهش فک میکردااااا:-(
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ آرمین شوقی
فک نکن دروغ میگه...
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ مرجع تقلید~
هویییی اقا فیلسوف چکارمیکنی هی حذف میکنی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷ آرمین شوقی
من ریاضی دان، فیلسوف و... حرف دروغ روحذف کردم
کی دروغ گفته
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۹ آرمین شوقی
تو ندیدی پیاما پاک کردم ولش
خوندمش چیش دروغ بود
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۰ آرمین شوقی
میخوای بگی راس بود
فقط دوتا جمله بود که یکیش ازتو بود والا
سلام
به به حسین خان سلام سایت درست کردی افرین
مرسی
سلام
علیک سلام
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۸ رضوان خانوم
سلام چه وبلاگ جالبی دارید!خوشم اومد از وبتون؛خوشحال میشم بهم سربزنین وتبادل لینک کنیم!
 خیلی عکسا خوشکلن
نخیر خوشکل نیستن
خیلیم هستن حرف نباشه از تهی بهتره
یا خدا این موقعه کسی نیست؟
سلام خوبین؟
کسی نیس
علیک سلام
خبر خاصی ندارم فقط اینکه امسال کلی درس ریخته رو سرم
پاسخ:
ما که بدتر...
نیستی

پاسخ:
هستم در خدمتت
جناب حاضر جواب بده
پاسخ:
سلام متین خان خودتو معرفی میکنی بشناسم.اصل لطفا؟
خاک ....
نفهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
از کجا بفهمم؟
ببخشید ولی فک نمیکردم الزایمر داشته باشی
پاسخ:
مگه قبلا خودتو معرفی کرده بودی؟
به جان خودم هر وقت میام یه نفر هست ولی هیچی نمیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من نیستم
من متینم 14 سالمه شیرازیم هستم
پاسخ:
خوشبختم امیر هستم16داراب
Wwow
پاسخ:
Salam
😒
اهااااااااااااااای ادم بی ادب چرا به جای من حرف میزنی
عجب ادمای بیشعوری پیدا میشنا
راستی از این تهی چه خبر ؟؟؟
پاسخ:
هیچی همین دور براس 
امیر من نبودم و نمیدونم اون ادم  بی فرهنگ  هم کی بوده
پاسخ:
اشکال نداره مگه چی گفته؟خودت ناراحت نکن بیشتر سر بزن ب وبلاگم من هر روز چک میکنم
پیامایی که نمیدونم کی داده بود ب جاتو حذف کردم نگران نباش
الان یه عکس  از خودم میذارم بیاین زیر اونم نظر بدید.
آدرس اینستاگرامم:gholampour amirhosein@
ممنون
پاسخ:
خواهش
سلام سال نو همگی مبارک
سلام امیر خان
پاسخ:
سلام
سلام
کسی هست
سلام منم چن وقت یبار هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی