دوستی

!!!دوستت دارم!!!

دوستی

!!!دوستت دارم!!!

این وبلاگ کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی است و با توجه به قوانین اسلامی توسط امیر حسین غلامپور برای چت کردن دوستان ساخته شده است.

همیشه در قلب منی!!مادر!!

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
...Amir ...

نظرات  (۲۹)

سلام
افرین یو خوبه وری خوم رفتیی.
سلام ارمان چه خبرا؟؟؟
ارمین اگه بجای ارمان پیام بدی من میدونم وتو هااااااا
خوشگله........
سلام ارمان
این عکسم قشنگه ارمین
ارمان خودتی؟؟؟؟کجا رفتی؟؟؟
ارمین این پروفایلت بهتره
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ آرمین شوقی
سلام خوش اومدین
ارمین پس چرا من پروفایلت رو نمیبینم هاااااا.
چرا بجای ارمان پیام دادی یچی سیت ایگم مگه اینکه دستم بهت نرسه.
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۴ آرمین شوقی
پروفایلم خوبه
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۵ آرمین شوقی
نمیدونم
برا من نیومده.
ارمیننننننننن اون ارمان خودت بودی؟؟؟
این پروفایلت خیلی خوشگله همین که عکس دختره
پاسخ:
مرسی میخوام عوضش کنم عکس خودم یا یه مردی رو بزارم شایدم گل
سلام اره پروفایلت خوشکله ارمین
اقا حسین همیشه اینقد ارومی وحرفی نمی زنی؟؟؟
پخشه من کپت سقت ویبو هههه
اره
آجر پاره,روکامیون باره.
بار نیس
چرا هست.
دونفردیگه چرا حرفی نمیزنن؟؟؟
نی

آرمین رنگ وبلاگتو اگه میتونی عوض کن.
وقتی میگم هست بگو هستتتتتتتت.
کویه گپی بزه حوصلمه وسر بردی.
ممنون وبلاگ شما هم قشنگه
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳ آرمین شوقی
خیلی خوبه کسی رو داشته باشی که
بی منت بغلت کنه
بی منت باهاش درد و دل کنی
بی منت باهات گریه کنه
بی منت پشتت باشه
بی منت دوستت داشته باشه
بی منت رفیقت باشه 💘💋
اوووووووه سلام برپسرعموی اهل دل عکس منم بزار حال کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی