دوستی

!!!دوستت دارم!!!

دوستی

!!!دوستت دارم!!!

این وبلاگ کاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی است و با توجه به قوانین اسلامی توسط امیر حسین غلامپور برای چت کردن دوستان ساخته شده است.

وقتی کنارمی بهت فکر میکنم!!!

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
...Amir ...

نظرات  (۱۵)

منظورت کیه ناقلا؟؟؟؟؟؟
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۶ آرمین شوقی
نمیدونم
عاری کنجکاو نباش خودم بعدا زیر زبونشو میکشم میام بهت میگم.
حالا رنگ وبلاگتو هم عوض کن.
اره جونه خودت نمیدونی یا نمیگی
عکسه خوشگله
ههههه
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۶ آرمین شوقی
پروفایلمو عوض کردم بازم این میاد
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۷ آرمین شوقی
عاری عکس کالدونیاس
عاری فعلا با شوهرجونش صحبت میکنه.
نازی تو دیگه رو نروم من نباش لطفا
اهان باشه ارمین
من چیزی نگفتم که اون حرفای بعضیااا بده باید بهش چیزی بگی.
من هروقت چیزی میگم تو بدت میاد باش دیگه دخالت نمیکنم.
وب خوبی داری یه سری بهم بزن خوشحال میشم
سلام می شه قالب وبلاگ تو عوض کنی البته هرجوردوست داری ولی یکی دیگه بزاری بهتر
تاره ای قابو گذاشتم صب کن یه چن روز همین باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی